Фінансова криза вчить економити - закарпатські депутати пропонують об'єднати лікарні

На другому пленарному засіданні п’ятої сесії облради поданий та підтриманий колективний запит на адресу голови ОДА Геннадія Москаля та директора департаменту охорони здоров’я ОДА Володимира Марковича від крайових обранців - Оксани Балоги, Петра Добромільського та Івана Савка щодо створення Іршавського госпітального округу, як об’єднання районних лікарень Іршавського та Свалявського районів.
У документі йдеться про те, що, враховуючи чисельність населення, специфіку, територіальний склад Іршавського району та матеріально-технічну базу райлікарні, «просимо при створенні госпітального округу як об’єднання районних лікарень, врахувати пропозиції Іршавських районної ради та райдержадміністрації в особі відділу охорони здоров’я РДА, які пропонують створити Іршавський госпітальний округ як об’єднання районних лікарень Іршавського та Свалявського районів».
Наведені депутатами аргументи досить переконливі. Зокрема, населення Іршавського району – 100 тисяч 119 чол., населення Свалявського – 54 тис. 557 чол. Тож, планується на базі КЗ «Іршавська районна лікарня» створити багатопрофільну лікарню ІІ-етапу надання допомоги із стаціонарним сектором інтенсивного лікування на 185 ліжок (без 6 ліжок ВАІТ) та із стаціонарним сектором планового, реабілітаційного та хоспісного лікування на 215 ліжок. Всього – 400 ліжок. На базі ж Свалявської районної лікарні планується багатопрофільна лікарня І-го етапу надання допомоги з хоспісним відділенням.
Далі в документі наголошується, що на базі КЗ «ІРЛ» може функціонувати міжрайонний сучасний перинатальний центр на 60 ліжок. Наявна станція екстреної медичної допомоги із 6-ма підстанціями в Іршавському районі та з 3-ма підстанціями в Свалявському районі.
Також депутати звертають увагу, що в КЗ «Іршавська районна лікарня» в 2015-2016 рр. проведені капітальні ремонти відділення анестезіології та інтенсивного лікування, операційних залів травматологічного та хірургічного відділень відповідно до сучасних вимог з оновленням відслідковуючи апаратури , хірургічного інструментарію.
Про результати розгляду в місячний термін буде повідомлено і депутатів облради, й апарат обласної ради.
Прес-служба Закарпатської облради
До теми
- Більше прозорості, менше паперів: на Закарпатті обговорили нову систему митної авторизації
- На Закарпатті стартувала літня оздоровлювальна кампанія-2025
- Відбулося розширене засідання Ради безбар’єрності Закарпатської області
- Закарпатці можуть подавати заяви на посаду фахівця з супроводу ветеранів
- На шляху до безбар’єрного суспільства: на Закарпатті об’єднали зусилля влада й громадськість
- У Закарпатській ОВА відзначили працівників легкої промисловості
- Територіальні громади Закарпаття залучаються до транскордонної співпраці
- На Закарпатті з робочим візитом керівник Дніпропетровської ОВА
- У травні на Закарпатті оформили понад 58 тис. внутрішніх та закордонних паспортів
- На Закарпатті обговорили перспективи співробітництва українських та румунських фермерів
- Дитячий будинок сімейного типу, евакуйований із Дніпровщини, отримав новий дім на Закарпатті
- В облдержадміністрації підбили підсумки Національного тижня безбар’єрності
- Мирослав Білецький: "Формування генеральних планів та стратегії розвитку – важливі документи для кожної громади"
- 7 закладів фахової передвищої освіти та 7 закладів вищої освіти працюють на Закарпатті
- Актуально для підприємців: в ОВА надали роз’яснення щодо листа Мінекономіки стосовно перевірки критично важливих підприємств
- Допомога, що змінює життя: в Ужгороді працює унікальний Центр реабілітації осіб з інвалідністю
- Безбар'єрність – не про зручність, а про гідність: влада враховує пропозиції та зауваження військових з інвалідністю
- Закарпаття стало майданчиком для проведення Загальноукраїнського форуму виробників виноробної продукції
- Новий пункт пропуску «Біла Церква – Сігету Мармацієй» змінить логістику всього Закарпаття
- "Навчання без бар’єрів: понад 100 діток з порушеннями слуху здобувають освіту в унікальній школі Ужгорода"
Ви шо там подуріли.Яка Іршава,
Ви шо там подуріли.Яка Іршава,