Коли автозакарпатцям очікувати на "листи щастя" за перевищення швидкісного режиму?

За новими правилами дорожнього руху, у місті можна їздити не більше ніж 50 км/г. Чому влада вирішила знизити швидкісний режим на десять кілометрів - пояснюють.
За новими правилами дорожнього руху, у місті можна їздити не більше ніж 50 км/г. Чому влада вирішила знизити швидкісний режим на десять кілометрів – пояснюють у Міністерстві інфраструктури: "Ця різниця між життям та смертю людини. Якщо 60 кілометрів на годину – більше шансів у пішохода померти. Якщо 50 км/г – значно більше шансів вижити."
Зменшення смертності на дорогах – головна мета нововведень. Україна посідає перше місце у Європі за числом загиблих у ДТП. У нас в Україні орієнтовно 110 загиблих на 100 тис населення, середній показник Євросоюзу близько 60. Тобто у нас удвічі гірша смертність на дорогах ніж в середньому по ЄС.
Ще одне нововведення – це острівці безпеки. Минулого року їх збудували небагато. У київській області приміром лише 13, а ось цього року планують звести більше тисячі по всій Україні. До такої організації дорожнього руху автомобілісти лише звикають.
Найбільша смертність на дорогах в Україні у Київській області. В адміністрації розробити детальну карту усіх ДТП за 3 роки.
Цього року планують запровадити і автоматичну відеофіксацію порушень правил дорожнього руху. Тобто камера буде знімати номерний знак, а штраф буде приходити на домашню адресу порушника.
Камери для відеофіксації вже поступово встановлюють. Вони зараз працюють у тестовому режимі, але якби система вже діяла усі водії, які ідуть по цій дорозі вимушені були б вже платити штрафи. Щоб система запрацювала їх повинні ще сертифікувати і внести зміни до кількох законів.
За планом, перші “листи щастя” прийдуть вже влітку. Але тільки якщо депутати візьмуться за цей закон і проголосують.
Джерело: Ukr.Media
До теми
- Закарпатців закликають стати донорами крові напередодні різдвяно-новорічних свят
- Інструктор «Устім» - про навчання майбутніх операторів ССО
- "Я не міг загинути, коли мене чекала така дівчина": історія чопського прикордонника Євгенія
- Ужгородець Назар Тафій волонтерить на потреби війська та пише наукову роботу про збірку Андрія Любки
- «Ремонтуємо навіть натівську зброю, до якої немає інструкцій…» Історія бійця 128-ї бригади Івана
- «У мене помінялося ставлення до росіян. На початку повномасштабки була ненависть, а тепер з’явилося презирство…» Історія бійця 128-ї бригади Роланда
- Позивний «Трамп» - Віктор з Страбичова пройшов шлях від солдата до капітана у 101-й окремій бригаді територіальної оборони Закарпаття
- «До війни я випікав у ресторані «Наполеони» й «Медовики», а зараз у нас найпопулярніший – вафельний торт зі згущонкою». Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Тренується шість днів на тиждень і у 16 років став чемпіоном світу: історія мукачівського боксера Ростислава Трусова
- Між закордоном і армією 22-річний “Шкіпер” обрав ЗСУ!
- Карета швидкої допомоги «Оксана»: артефакт війни – в Ужгородському замку
- "Ми не можемо щось дати, якщо самі цього не маємо", — Василь Мандзюк про роботу капелана в тилу
- Які штами грипу циркулюватимуть в Закарпатті, чи зафіксовані вже випадки і коли чекати на епідемію
- Серйозна розмова: як українським батькам навчити дітей розуміти свої права
- Карпатська філія забезпечує паливними дровами населення і заклади соціальної сфери
- Кожна дитина важлива - "Дорога життя" в Ужгороді доводить це вже 26 років
- Ужгородці назвали головні проблеми міста та країни в опитуванні ГО «Захист держави»
- Результати НМТ 2025: з якими предметами найкраще впоралися закарпатські вступники
- «Бограч-index» – серпень 2025: за місяць ціни за продукти змінилися на - 11%
- Нацпарк «Синевир» – домівка для понад 30 врятованих бурих ведмедів

До цієї новини немає коментарів