Закарпатська ДФС інформує: запрацював новий електронний сервіс для фізичних осіб

Закарпатська ДФС інформує: запрацював новий електронний сервіс для фізичних осіб
З 1 березня 2019 року ДФС запроваджує в тестовому режимі новий електронний сервіс.

 

У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС: облікову картку фізичної особи - платника податків (F1314601), яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків; заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (F1314701); надати копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру (F1360102); обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви. Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).

 

Джерело: прес-служба Державної фіскальної служби України

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

01 березня 2019р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів