Мандруймо горами з «АТБ»: гарантована якість і безпека продуктів та значна економія
Одним із ключових питань для мандрівника, а також головною статтею витрат буде харчування. З одного боку, воно повинно бути якісним і безпечним. З іншого — максимально економним, особливо якщо йдеться про родинний відпочинок, який так люблять закарпатці.
Провести незабутню відпустку та зекономити значні кошти допоможе найбільша торговельна мережа країни — «АТБ». Добре знайомі мешканцям Ужгорода комфортні супермаркети цієї мережі сьогодні відкриті практично в кожному куточку України: і на південних курортах, і в привабливих для туристів західних областях. Компанія понад п'ять років активно підкорює ці регіони. З 2016 року на півдні та заході країни було відкрито 72 інноваційних магазини «АТБ». У планах корпорації на 2021 рік побудувати тут ще десять комфортних сучасних супермаркетів нового формату. Цікаво, що з'являються нові дискаунтери як у великих обласних містах, так і в невеликих курортних населених пунктах. Це допомагає безперебійно забезпечувати українських мандрівників звичними, гарантовано свіжими продуктами харчування і товарами першої необхідності за максимально доступними цінами.
Влітку в магазинах «АТБ» з'являється чималий вибір товарів так званого сезонного асортименту. За мінімальну ціну тут можна придбати практично все, що може стати в пригоді для відпочинку на морському узбережжі чи під час подорожі горами. У супермаркетах цієї торговельної мережі сьогодні пропонують клієнтам понад 3,5 тис. найменувань продукції, якість якої підтверджена міжнародними сертифікатами. До питання контролю в «АТБ» ставляться дуже сумлінно. Компанія послуговується багаторівневою системою контролю якості європейського зразка. Регулярно проводять суворі внутрішні перевірки: планові і позапланові. Більш як тисячу одиниць товарів фахівці щомісяця берутьз поличок магазинів, щоб відправити їх на ретельну експертизу до лабораторій.
Вартість продукції в «АТБ», у тому числі й у нашому старовинному Ужгороді, завжди нижча за середньоринковуна 10–15%. Компанія отримує прибутки не за рахунок націнки, а завдяки колосальним обсягам товарообігу. До того ж постійні акції («Товар тижня», «Товар дня» і т.д.) дозволяють клієнту економити на купівлі товарів до 50%. Це стосується як продукції українських виробників, так і імпортних делікатесів. Важливо розуміти, що досягають такої великої економії не на шкоду якості. «АТБ» має правило – працювати з виробниками без посередників, тож і ціни помірні. Компанія володіє солідним власним парком вантажних авто (створено 7 колон), мультитемпературними складськими центрами європейського зразка й однією із найбільш розвинених логістичних інфраструктур в країні. Це дозволяє ефективно керувати товаропотоком, планувати поставки в кожен із магазинів «АТБ», яких сьогодні налічується 1230 у 318 населених пунктах країни. Отже, охоплені всі 24 області України, включаючи й наше Закарпаття.
Компанія активно впроваджує інновації та пропонує різні клієнтські сервіси. У минулому році відкрився перший в країні інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Також були запущені сервіси попереднього замовлення й оперативної кур'єрської доставки продуктів через службу Glovo (в 28 населених пунктах). Випущено пластикову платіжну картку АТБ-Pay, яка об'єднує всі переваги картки VisaGold. Вона максимально зручна для використання і безоплатна для здійснення будь-яких транзакцій. Власники таких карток отримують безпрецедентну знижку в магазинах «АТБ», а також право участі щомісячних розіграшах цінних призів, серед яких побутова техніка, електроніка тощо.
Переваги магазинів «АТБ» у курортних і туристичних містах країни важко переоцінити. Якщо говорити про туризм в західних регіонах, то широка мережа супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу позбавляє потреби везти з дому величезний рюкзак з продуктами. В будь-який момент все необхідне можна придбати на місці.
Катерина Гордієнко
До теми
- Закарпатська академія мистецтв – осередок, де формують агентів культурних змін
- "Коли ти отримав зір повторно, ти дивишся на цей замилений світ інакше": інтерв'ю з ветераном війни Михайлом Філоненком
- Був художником – став військовим. Олег з Ужгорода навіть у війську продовжує творити
- Правова підтримка ветеранів: які питання найбільше турбують захисників після війни
- Змінити символи війни на обереги: ужгородський скульптор створює прикраси з гільз
- Вийшло третє доповнене видання "Ужгород відомий та невідомий"
- 94 дні, чотири пари взуття і майже 400 тисяч гривень: історія благодійного походу Артема Єрохіна
- Вечір в Ужгороді зі шпигунами та секретами
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у вересні 1925-го
- "Дуже радий, що туди потрапив": військовий Луганського прикордонного загону Елмар Цап розповів про службу
- Відомий кондитер Валентин Штефаньо започаткував дипломатичні гастроекскурсії
- Історія одного пам’ятника в Ужгороді: Олександр Духнович
- Перспективна євроколія: детально про нову вузькоколійку, особливості та куди її потягнуть з Ужгорода
- Рентген для меча: що показали дослідження старовинного експонату в ужгородському замку?
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у серпні 1925-го?
- “Спостерігаємо значне збільшення заяв від вступників” – ректор УжНУ Володимир Смоланка про проміжні результати вступної кампанії 2025
- “Пам’ятайте, що за кожним ветераном чи ветеранкою стоїть унікальний і складний досвід ”, - психологиня Людмила Балецька
- В Ужгороді внесли зміни у маршрути автобусів №38 та №24
- Міжнародний кінофестиваль імені Макса Сіра вперше пройде в Ужгороді
- «Відвертість» Михайла Дороговича: відомий фотограф презентував перше видання своїх робіт
До цієї новини немає коментарів