«Діалог влади та бізнесу»: Офіс податкових консультантів як новий інструмент підтримки бізнесу та громадян

Чергове онлайн-засідання платформи відбулося під головуванням голови Закарпатської обласної військової адміністрації Мирослава Білецького за участю Сергія Туренка, начальника Головного управління ДПС у Закарпатській області, Маріанни Решетар, начальника управління податкових сервісів, а також представників структурних підрозділів обласної військової адміністрації, районних військових адміністрацій, органів місцевого самоврядування, громадських організацій та суб’єктів господарювання.
В рамках платформи була презентована діяльність нового інструменту підтримки бізнесу та громадян – Офісу податкових консультантів.
«Задля того, щоб бізнес почував себе впевнено, отримував кваліфіковані консультації та міг розвиватися навіть у складних умовах воєнного часу, в Ужгороді 8 вересня відкрився Офіс податкових консультантів. Це новий сервіс Державної податкової служби України, створений для підтримки бізнесу та громадян», – зазначив Сергій Туренок, підкресливши важливість спільних ініціатив для формування відкритого діалогу між владою, бізнесом та громадськістю.
Під час презентації Сергій Туренок наголосив, що Офіс працює активно, аналізує ситуацію кожного бізнесу чи громадянина, підбирає оптимальні рішення та надає рекомендації щодо мінімізації податкових ризиків.
Звернувшись до Офісу, платники податків отримують індивідуальні консультації фахівців у персоналізованому форматі. Це дозволяє планувати податкові зобов’язання; розуміти правильне застосування норм податкового законодавства; готуватися до податкових перевірок; отримувати професійні поради для ведення бізнесу в умовах воєнного часу.
- Від початку роботи Офісу фахівці надали 204 консультації громадянам та представникам бізнесу. Найбільш поширені звернення стосувалися нарахування та сплати податків, зборів і ЄСВ; погашення податкового боргу; подання електронної звітності; сплати майнових податків, – відзначила начальник управління податкових сервісів ГУ ДПС у Закарпатській області Маріанна Решетар.
«Це новий сучасний формат взаємодії між податковою службою, громадянами та бізнесом Закарпаття, що сприяє підвищенню рівня податкової культури та розвитку прозорого та відкритого бізнес-середовища», – наголосив Сергій Туренок.
У Закарпатті Офіс податкових консультантів працює за адресою: м. Ужгород, вул. Духновича, 2.
До теми
- Закарпатських педагогів привітали з нагоди професійного свята
- Майже 65 тисяч паспортів оформила міграційна служба Закарпаття протягом вересня
- Закарпаття починає розробляти Регіональний енергетичний план до 2030 року
- Пішохідний перехід на ПП «Ужгород – Вишнє Нємецьке», нові інфраструктурні проєкти, залучення інвестицій – ключові теми зустрічі в ОВА
- Соцзахист, медицина, пенсії: в Ужгороді говорили про проблеми та виклики для людей похилого віку
- Із 1 жовтня 2025 року розширено пільгу зі сплати єдиного внеску для ФОП та інших самозайнятих осіб
- Послугами Закарпатської обласної служби зайнятості з початку року скористалися понад 11 тисяч шукачів роботи
- Забезпечення прав національних спільнот на Закарпатті - головна тема зустрічі на дуже високому рівні
- Молоді лікарі можуть подати заявку на отримання 200 тис. грн від держави до 10 жовтня
- На Закарпатті за тиждень завершено слідство стосовно шести переправників військовозобов’язаних - дайджест від прокуратури
- Конкурс стартапів на Закарпатті: рекордна кількість переможців і понад 3,3 млн грн підтримки
- На Закарпатті прокурори провели аудит резонансних ДТП: повідомлено про підозру 6 чоловікам у справах ДТП з тяжкими наслідками
- Найбільші борги – за землю та нерухомість: на Закарпатті шукають способи збільшити надходження до бюджетів
- На Берегівщині прокуратура в суді вимагає виплатити понад 190 тис. грн допомоги дітям-сиротам
- Закарпаття - серед 9 регіонів, які долучилися до національного проєкту з розвитку ягідного бізнесу RE:BERRY
- Військовослужбовці з інвалідністю мають право на продовження пенсійних виплат незалежно від проходження повторного огляду, якщо вони перебувають на службі
- За результатами 17-ї хвилі програми «Грант на власну справу» 11 заявників на Закарпатті отримали позитивне рішення
- Більше можливостей для бізнесу: Закарпатська митниця презентувала переваги авторизацій та спрощених процедур
- При Закарпатській ОВА працює робоча група «Прозорість і підзвітність», яка здійснює моніторинг публічних закупівель
- На Закарпатті комісія ДСНС розпочала комплексну перевірку дотримання норм законодавства у сфері цивільного захисту
До цієї новини немає коментарів