Навчальний процес доведеться інтенсифікувати, щоб надолужити пропущене під час карантину

Через тривалий карантин у молодших ужгородців наразі непогані часи: не треба вставати рано-вранці та йти до школи. І хоча діти за комп’ютерами й телевізорами вже встигли дещо знудьгуватися, карантин триває далі.

 

Через тривалий карантин у молодших ужгородців наразі непогані часи: не треба вставати рано-вранці та йти до школи. І хоча діти за комп’ютерами й телевізорами вже встигли дещо знудьгуватися, карантин триває далі. Тим часом педагоги розмірковують, як далі організувати навчальний процес та наздоганяти пропущене, не позбавивши дітей їхнього права на канікули. Про це і йшлося у прес-центрі "Нове Закарпаття" під час зустрічі представників мас-медіа з начальником управління освіти Ужгородської міської ради Володимиром Огарем та його заступником Богданом Кіштулинцем.

Не доводиться ставити під сумнів правильність рішення надзвичайної протиепідемічної комісії про запровадження карантину, адже саме цей захід допоміг уникнути такого сплеску епідемії грипу і ГРВІ, як у інших містах країни, переконані керівники міської освіти. Наразі карантин у садиках і школах продовжено до 22 листопада. Попри це існує наказ міністра освіти про структуру навчального року, згідно з яким перші—четверті (початкові) класи зобов’язані відпрацювати 175 робочих днів, п’яті— дев’яті класи (середня школа) та старша школа (10—11-ті класи) зобов’язані відпрацювати 190 днів. Навчальний рік для них має завершитися 31 травня. Цим же наказом міністра освіти чітко регламентовано, що шкільні канікули мають становити протягом року не менше 30 календарних днів: осінні з 26.10 по 31.10.2009, зимові з 26.12. 2009 по 9.01.2010, весняні з 22.03.2010 по 31.03.2010. Вимога міністра освіти щодо дотримання структури навчального року має бути виконана кожним освітнім закладом. Управління освіти Ужгородської міської ради також повідомило керівників шкіл про наказ міністерства освіти щодо розроблення заходів для відпрацювання занять після закінчення карантину. Тобто після 22 листопада, коли освітні заклади почнуть працювати, в кожному з них мають бути власні заходи для надолуження прогаяної навчальної програми, а навчальний процес і для вчителів, і для учнів стане інтенсивнішим. Близько 60 % шкіл уже розробили і подали до управління освіти свої заходи відпрацювання пропущених занять, інші мали завершити ще до кінця поточного тижня. Заходи відрізняються для ЗОШ, ліцею, гімназії, оскільки в них різні навчальні програми і плани. Заходи розробляються учасниками навчального процесу, це педколектив, адміністрація, учні як основні учасники навчального процесу, а також батьки та особи, які їх заміняють. Керівник школи зобов’язаний зібрати більшість учасників навчального процесу, які мають вирішити, як виконувати навчальний план (заняттями в суботу, додатковими уроками тощо). Інтенсифікація навчального процесу передбачає вивчення на уроці двох параграфів замість одного, а також проведення уроків-семінарів, уроків-лекцій тощо.



Стосовно скорочення тривалості карантину, то це виключно компетенція протиепідемічної й протиепізоотичної комісії, яка щотижня збирається для проведення аналізу епідемічної ситуації. У разі ухвалення рішення про припинення карантину протягом двох годин воно буде доведене до відома всіх керівників закладів і установ, через класних керівників і ЗМІ будуть поінформовані батьки та учні. Але поки що тривалість карантину визначена до 22 листопада. Чи буде тепло у школах, куди діти прийдуть після закінчення карантину? Володимир Огар запевнив, що підготовка до нового опалювального сезону розпочалася ще у квітні після припинення опалювального сезону. Рішенням виконкому передбачалося провести розрахунки за отриманий газ для автономних котелень й тепло від магістральних тепломереж та центральних котелень, що було зроблено, провести ревізію всіх внутрішніх мереж і профілактичні ремонти автономних котелень. На ці заходи з бюджету було виділено 250 тис. грн. КП "Уж-тепло" здійснило необхідні заходи на 28 автономних котельнях освітньої сфери. Кожна отримала акт про готовність подачі тепла. Аналогічні акти про готовність до прийняття тепла були підписані на внутрішні мережі. "Однак, як і торік, попри відсутність боргів за газ із боку бюджетних організацій із невідомих для нас, освітян, причин на ці котельні газ не подали, хоча вони були готові до роботи", — каже Володимир Огар. Пред’явленою вимогою було платити також, крім вартості спожитого газу, й за обслуговування газових мереж. Але бюджетна організація може оплачувати лише об’єкти, що в неї на балансі, жодна з газових мереж на балансі не перебуває, отже плата за їхнє обслуговування є нецільовим використанням коштів з усіма відповідними наслідками. Така оплата не передбачена в договорі між управлінням освіти та газопостачальною організацією. До того ж у рахунку на оплату йдеться про вартість спожитого газу і транспортування з означеними сумами. На сьогодні газ на автономні котельні закладів міської освіти подано, запевнив Володимир Огар.

clipnews.info

 

14 листопада 2009р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів