В УжНУ розповідали школярам про переваги навчання на одному з факультетів

В УжНУ розповідали школярам про переваги навчання на одному з факультетів
Студенти та викладачі відділення журналістики УжНУ, на якому готують фахівців двох спеціальностей – «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю», – запрошували школярів на навчання.

 

Мета заходу - інформування школярів про перспективи відповідного освітнього напрямку. Завершили інформаційно-роз’яснювальну роботу Днем відкритих дверей, який дозволив майбутнім абітурієнтам спробувати переваги й труднощі цих творчих професій.

Цьогоріч умови вступу на відділення журналістики вигідні: фактично на ЗНО випускникам шкіл слід добре скласти єдиний предмет – українську мову та літературу, а вже інший абітурієнт обирає сам: це може бути будь-який сертифікат УЦОЯО – з історії України, іноземної, біології, хімії, математики тощо. Незмінним залишився творчий конкурс – треба висловити власну думку на одну із запропонованих тем, проте всі вступники до цього апріорі готові, оскільки готувалися до написання творчого компоненту ЗНО з української мови та літератури.

На цьому, власне, і робили акцент під час спілкування зі школярами. Звичайно, є ті, хто вже остаточно визначився з фахом, однак ми зустріли й чимало учнів, котрі зізналися: вагаються, куди подати документи, та й усе залежить від результатів ЗНО. Тому на спеціальності «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» приймають сертифікати з будь-якого предмета. Головне – знати рідну мову й бути креативними особистостями! 

Профорієнтаційну кампанію проводили студенти-журналісти 4 курсу, які в цьому семестрі вивчали дисципліну «Зв’язки з громадськістю», та першокурсники спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». На продуктивну й злагоджену діяльність молоді вплинув вагомий фактор – високий рівень організації. Його важче було б досягти, якби не допомогли наставники, а саме декан філологічного факультету Галина Шумицька, доценти кафедри журналістики Олеся Барчан, Леся Поліха, викладачі Віталій Завадяк і Наталія Каралкіна.

Розпочавши з лінгвістичної гімназії ім. Т. Г. Шевченка, побували майже в всіх ужгородських школах, виїздили й за межі обласного центру: представників УжНУ гостинно приймали в трьох берегівських загальноосвітніх закладах, зокрема в гімназії, Нижньоворітській школі-інтернаті, Воловецькій ЗОШ, Хустській ЗОШ № 3, Чопській ЗОШ № 1, Великоберезнянській загальноосвітній санаторній школі-інтернаті, Великоберезнянській гімназії, Перечинській школі, ЗОШ № 1 та № 8 м. Виноградова, Виноградівській гімназії, у НВК «Гармонія» в Доманинцях, у школі Дравців, Тернівській та Мукачівській ЗОШ. Профорієнтували й за межами Закарпаття: зокрема, виїжджали в Славську ЗОШ Львівської області. 

Майбутні журналісти, рекламісти й піарники підготували відео (журналістське, рекламістів і піарників) про цікаве й насичене життя в підрозділі, буклети, інформаційні листки з необхідними для вступу відомостями. Крізь призму власного досвіду розповідали про те, як самі потрапили у вир творчих професій та чим особливі навчальний процес і дозвілля в УжНУ. Організовували й фотозйомку біля медійного банера ужнівців. Влаштували конкурс: той, чиї фото набрали найбільшу кількість «лайків» у соцмережах (також тут), за приз мав участь у професійній зйомці в університетському телерадіоцентрі «Медіаперспективи», інформує mediacenter.uzhnu.

На Дні відкритих дверей найсміливіші абітурієнти спробували себе в ролі ведучих новин. Рекламники й піарники разом зі школярами провели флеш-моб: розфарбованими долонями виписали символічну літеру «R». Додому поверталися з купою вражень, які тепер потрібно добре проаналізувати, осмислити, щоб обрати правильний життєвий професійний шлях. А творчий підхід до будь-якої ситуації завжди стане в пригоді! 

 

11 травня 2016р.
-->

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів