Представлено Концепцію розвитку велоінфраструктури Ужгорода

У зустрічі з розробниками взяли участь Ужгородський міський голова Богдан Андріїв, його заступник Василь Гомонай, головний архітектор міста Олег Боршовський, начальники управління економічного розвитку міста Павло Логвінов, управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства Олександра Турянчик, відділу транспорту Петро Бобик, голова ГО «Форза» Леся Лойко. Робочу зустріч ініціювало управління економічного розвитку міста, яке є замовником послуг із розроблення «Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Ужгород».
Андрій Коман та Юрій Козакевич зазначили, що Концепція – аналітичне рішення, зведення основних правил, параметрів щодо всієї інфраструктури міста. При її підготовці, окрім аналізу містобудівної документації, враховували результати опитування, яке проводилося серед велокористувачів, велоспільноти Ужгорода. Головні фактори, на які орієнтувалися при підготовці документу: зручність, безпечність пересування, мінімізація точок, де велосипедистам необхідно спішуватися, закільцювання маршрутів.
Враховували, що велопоїздки за метою у рівних частинах поділяються на рекреаційні та у справах, на роботу, навчання. Учасники зустрічі зазначали, що потрібно зручною велоінфраструктурою об’єднати спальні райони міста з центром, місцями роботи і навчання, розробити маршрути вздовж Ужа, які стали б і туристичними магнітами, а також до ОТГ навколо міста, пункту пропуску на українсько-словацькому кордоні.
Розробники запропонували черговість створення велошляхів у п’ять етапів. Спочатку, на їхню думку, потрібно зробити 7 магістральних шляхів загальною протяжністю 40 кілометрів та встановити відповідні дорожні знаки в центральній частині міста. Наголосили, що в пішохідних зонах потрібно візуально і навіть фізично – бордюром чи пониженням рівня – відмежовувати території для пішоходів і велосипедистів, щоб уникати конфліктів між учасниками руху. Необхідно в Ужгороді вирішити також питання перепланування вулиць та організації місць для паркування велосипедів та іншого транспорту. Взагалі велоінфраструктура є складовою комплексної схеми організації дорожнього руху поруч з іншими трьома учасниками – пішоходами, громадським та приватним транспортом.
Керівник ГО «Форза» Леся Лойко докладніше розповіла про взаємодію з громадою міста для напрацювання ідей та виявлення проблем, дотичних до велоінфраструктури. Велокористувачі, активісти заповнили близько півтори сотні докладних анкет, виклали свої пропозиції щодо велоконцепції. Відбулося шість зустрічей із цільовими групами – із представниками влади, обласної та міської Молодіжних рад, студентами, школярами, тими, хто добирається велосипедами на роботу, урбаністами, знавцями історичної спадщини та іншими. Ішлося про основні проблеми, які відзначали ужгородці, і це не лише велоінфраструктура, а й про те, що велосипедисти не завжди дотримуються правил руху, часто не мають світловідбивних елементів. Розробники з Івано-Франківська додали, що в Ужгороді є помітною взаємна агресія між учасниками руху – пішоходами, водіями, велосипедистами і один із способів її подолати – облаштування зручної інфраструктури, яка своїм комфортом і конструктивом виховує громадськість.
Із керівниками ТОВ «Урбан Прогрес» обговорили подальші можливості потенційної співпраці щодо розроблення комплексної схеми організації дорожнього руху, перепланування проблемних перехресть, синхронізації світлофорів та можливостей транспортного моделювання в Ужгороді. А Концепцію розвитку велоінфраструктури Ужгорода вивчають представники різних підрозділів міської ради для подальшої підготовки кінцевого документа на розгляд депутатів міськради.Ужгородська міська рада
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- «Смак Ужгорода»: кулінарні картки з рецептами страв, які зможе приготувати кожен
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у травні 1925-го
- Пам’яті барабанщика, військовослужбовця 46 бригади ДШВ, ужгородця Антона Рабела
- "Так ми продовжуємо справу Данила Богуславського": закарпатські волонтери передали захисникам 27 дронів
- Петанк як реабілітація: в Ужгороді пройшов тренінг для фізіотерапевтів
- «Ми не готуємо солдатів, ми готуємо патріотів» – Олександр Сіденко про нову модель предмета «Захист України»
- Закарпаття спільно з Румунією та Угорщиною організує освітні заходи для школярів та вчителів
- Історія одного пам’ятника: «Весна» Михайла Михайлюка (ФОТО)
- Які зміни відбудуться в медичній сфері Ужгорода після реформи та кластеризації
- Снайпер "Сєня". Прикордонник Віктор Синько посмертно нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеню
- Яким був Ужгород рівно 100 років тому, на початку 1925 року? Про що писали міські газети? (Фото)
- В Ужгороді розробили карту безбар’єрності та планують запровадити доступне таксі
- “Винну історію Закарпаття” презентували в Ужгороді
- Доброволець-штурмовик "Обама": на честь Данила Богуславського назвали вулицю в Ужгороді і зняли документальний фільм в Америці
- Штурмовик Іван Пайда. Герою з Ужгорода назавжди 39
- Жіночий клуб «Натхненна» – простір, де жінки разом відпочивають і розвиваються
- Втрачений Ужгород: острів Маргарити
- УКУ започаткував стипендіальний фонд на честь випускника, полеглого захисника з Ужгорода Миколи Гаєвого
- Закарпатський леквар допомагає збирати на дрони
- Капітан "Дуб". Ужгородець Євген Гайдук представлений до нагородження орденом "Богдана Хмельницького". Посмертно
До цієї новини немає коментарів