Представлено Концепцію розвитку велоінфраструктури Ужгорода

У зустрічі з розробниками взяли участь Ужгородський міський голова Богдан Андріїв, його заступник Василь Гомонай, головний архітектор міста Олег Боршовський, начальники управління економічного розвитку міста Павло Логвінов, управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства Олександра Турянчик, відділу транспорту Петро Бобик, голова ГО «Форза» Леся Лойко. Робочу зустріч ініціювало управління економічного розвитку міста, яке є замовником послуг із розроблення «Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста Ужгород».
Андрій Коман та Юрій Козакевич зазначили, що Концепція – аналітичне рішення, зведення основних правил, параметрів щодо всієї інфраструктури міста. При її підготовці, окрім аналізу містобудівної документації, враховували результати опитування, яке проводилося серед велокористувачів, велоспільноти Ужгорода. Головні фактори, на які орієнтувалися при підготовці документу: зручність, безпечність пересування, мінімізація точок, де велосипедистам необхідно спішуватися, закільцювання маршрутів.
Враховували, що велопоїздки за метою у рівних частинах поділяються на рекреаційні та у справах, на роботу, навчання. Учасники зустрічі зазначали, що потрібно зручною велоінфраструктурою об’єднати спальні райони міста з центром, місцями роботи і навчання, розробити маршрути вздовж Ужа, які стали б і туристичними магнітами, а також до ОТГ навколо міста, пункту пропуску на українсько-словацькому кордоні.
Розробники запропонували черговість створення велошляхів у п’ять етапів. Спочатку, на їхню думку, потрібно зробити 7 магістральних шляхів загальною протяжністю 40 кілометрів та встановити відповідні дорожні знаки в центральній частині міста. Наголосили, що в пішохідних зонах потрібно візуально і навіть фізично – бордюром чи пониженням рівня – відмежовувати території для пішоходів і велосипедистів, щоб уникати конфліктів між учасниками руху. Необхідно в Ужгороді вирішити також питання перепланування вулиць та організації місць для паркування велосипедів та іншого транспорту. Взагалі велоінфраструктура є складовою комплексної схеми організації дорожнього руху поруч з іншими трьома учасниками – пішоходами, громадським та приватним транспортом.
Керівник ГО «Форза» Леся Лойко докладніше розповіла про взаємодію з громадою міста для напрацювання ідей та виявлення проблем, дотичних до велоінфраструктури. Велокористувачі, активісти заповнили близько півтори сотні докладних анкет, виклали свої пропозиції щодо велоконцепції. Відбулося шість зустрічей із цільовими групами – із представниками влади, обласної та міської Молодіжних рад, студентами, школярами, тими, хто добирається велосипедами на роботу, урбаністами, знавцями історичної спадщини та іншими. Ішлося про основні проблеми, які відзначали ужгородці, і це не лише велоінфраструктура, а й про те, що велосипедисти не завжди дотримуються правил руху, часто не мають світловідбивних елементів. Розробники з Івано-Франківська додали, що в Ужгороді є помітною взаємна агресія між учасниками руху – пішоходами, водіями, велосипедистами і один із способів її подолати – облаштування зручної інфраструктури, яка своїм комфортом і конструктивом виховує громадськість.
Із керівниками ТОВ «Урбан Прогрес» обговорили подальші можливості потенційної співпраці щодо розроблення комплексної схеми організації дорожнього руху, перепланування проблемних перехресть, синхронізації світлофорів та можливостей транспортного моделювання в Ужгороді. А Концепцію розвитку велоінфраструктури Ужгорода вивчають представники різних підрозділів міської ради для подальшої підготовки кінцевого документа на розгляд депутатів міськради.Ужгородська міська рада
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- При Ужгородському університеті запрацював гурток із математики для олімпіадників
- Ужгородцям – про автобусні зупинки в місті: облаштування, ліквідації та погодження їх переліку для приміських автобусів
- В Ужгороді комісійно обстежили зелені насадження на Капушанській
- Верховний Суд України поставив крапку в епопеї із призначенням директора Ужгородського міського пологового будинку
- Як захистити мешканців мікрорайонів Доманинці, Радванка та Підлипники від підтоплень?
- Ужгород – у переліку міст, де у 2021 році планується відкриття Центру підтримки підприємництва “Дія. Бізнес”
- Відтепер спеціальна робоча група виявлятиме в Ужгороді факти недотримання забудовниками містобудівних умов та обмежень
- Підсумували: Топ-5 порушень митних правил, зафіксованих у зоні діяльності Закарпатської митниці минулоріч
- В Ужгороді комунальні служби готові до реагування на погіршення погодніх умов
- Олександр Гаврош: «Донедавна у шкільній програмі не було жодного закарпатця»
- Петро Мідянка та Людмила Загоруйко за прилавком «Кобзаря» розповіли про любов до Срібної землі
- Тетяна Літераті: "Втрачений Ужгород" уже купують і для колекції"
- “Топазове весілля”: фотограф зробив романтичний фотопроєкт відомої закарпатської пари (ФОТО)
- Інна Магас - в ужгородській книгозбірні: «Люблю, щоб книга мала гепіенд»
- Ужгородцям - про посилені карантинні заходи в січні
- Сергій Федака презентував третій том «Історії України»
- Магістранти-айтівці УжНУ освоюють країни Європейської спільноти
- Ужгород у снігу: світлинами першого засніженого ранку поділився Сергій Денисенко (ФОТОРЕПОРТАЖ)
- Бюджет громадської ініціативи Ужгорода-2021: визначено переможців
- В ужгородській Класичній гімназії завершуємо ремонт басейну, - Богдан Андріїв
До цієї новини немає коментарів