Департамент соціальної політики Ужгородської міської ради інформує

Департамент соціальної політики Ужгородської міської ради інформує
Як уже повідомлялося, зміни до порядку отримання субсидій внесені Кабінетом Міністрів України 14 квітня цього року.

 

Новий порядок отримання субсидій передбачає перерахування коштів у готівковій формі через банківські установи, тож ужгородці, які мають право на субсидію, повинні упродовж травня-вересня цього року подати заяву про призначення та надання житлової субсидії, декларацію про доходи і витрати осіб, які претендують на отримання субсидії. У заяві нового взірця про призначення та надання субсидій необхідно вказати реквізити рахунку, відкритого в уповноваженому банку, у якому є бажання отримувати субсидію готівкою.

Через організацію, яка здійснюватиме виплату та доставку пенсій та грошової допомоги, отримати субсидію, як виняток, зможуть особи з інвалідністю I групи; особи, які за висновком лікарсько-консультаційної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду; особи, які досягли 80-річного віку; одержувачі державної соціальної допомоги особам, які не мають право на пенсію та допомоги на догляд.

Ужгородська міська рада

 

 

19 травня 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів