Закарпатський муздрамтеатр почав знімати тизери до вистав

Закарпатський муздрамтеатр почав знімати тизери до вистав
Закарпатський муздрамтеатр один із перших в Україні почав знімати самостійні тизери до вистав.

 

З англійської мови слово «teaser» перекладається як «дражнилка». Мета цього рекламного продукту – зацікавити (роздражнити) аудиторію, у ньому обов’язково має міститися певна загадка, недомовленість. Ми звикли, що тизери знімають для реклами художніх фільмів, а от передпрем’єрне відео про театральні вистави поки що є новинкою. 

Заступник директора Закарпатського муздрамтеатру Рудольф Дзуринець розповів, що все почалося ще у 2017 році, коли палкий шанувальник малої сцени Крістіан Сайлер запропонував робити якісні афіші для вистав на волонтерських засадах. А оскільки давно хотів зайнятися фільмуванням, то згодом запропонував зняти тизер про виставу «Краще залишайся мертвим». Необхідну техніку він мав. Приходив на репетиції, сам написав сценарій. Зйомки відбувалися в Невицькому замку, скансені і на вулиці Волошина в Ужгороді. З двох відзнятих годин у тизері залишилося дві хвилини. "Краще Залишайся Мертвим" (2021) | Офіційний Трейлер [4K] - YouTube Викладений в соцмережах ролик набрав шаленої популярності і спонукав до подальшої роботи.

На початку війни зняли тизер до вистави «Отвєтка» у підвальному приміщенні театру. Далі у плаці Шенборнів у Чинадієві зафільмували короткий трейлер до детективної історії «Привиди маєтку Райвенскрофт». Останнім зняли у скансені тизер до української класичної драми «Про що плачуть верби», яку нещодавно муздрамтеатр показав в оновленому складі. "Про що плачуть верби" (2022) | Офіційний Трейлер - YouTube

Рудольф Дзуринець запевняє, що тизери позитивно вплинули на зацікавленість глядача, їх більшає у залі.  Окрім того, актори мають можливість спробувати себе бодай у короткому кіно, а рідні для нас місця фіксуються для ширшої аудиторії.  

На жаль, Закарпатський муздрамтеатр має дуже обмежені можливості для популяризації вистав. Адже давно говориться про виділення в Ужгороді окремих місць для реклами наших культурних установ – театрів, філармонії, творчих колективів. Раніше були спеціальні тумби у людних місцях, на які клеїлися афіші. Нині рекламну продукцію клеять куди попало, спотворюючи загальний вигляд міста. Ужгородська влада мала би вирішити цю проблему цивілізованим способом. 

А в суботу, 4 лютого, о 18.00 Закарпатський муздрамтеатр запрошує на музичну виставу «Про що плачуть верби» за п’єсою Івана Карпенка-Карого. У неділю, 5 лютого, о 12.00 «шерегіївці» покажуть казку Євгена Шварца «У полоні Снігової королеви». 

Закарпаття онлайн

 

01 лютого 2023р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів