Спорудження «Буштинського мосту» буде завершено у стислі терміни

Міст має надважливе, навіть стратегічне значення. Необхідність влаштування нового мосту поруч з що існує була обґрунтована інтенсивністю руху на цій вкрай завантаженій ділянці автодороги. Руйнація старого, більш ніж 70-ти річного мосту могла призвести до втрати сполучення на автодорозі Мукачево-Рахів –Рогатин-Львів і відрізати від обласного решти Закарпаття Рахівський і значну частину Тячівського районів.
Ще в далекому 2004 році було розроблено робочий проєкт. А у 2006 році отримані всі висновки та дозволи для початку будівельних робіт. Довжина мосту складає 169,04 метри. Основний проїзд 10,5 метрів і два тротуари по 1,5 метра. Проте, в 2013 році роботи були припинені з причини відсутності фінансування. Довгих сім років вже майже збудована споруда нового мосту перебувала в незавершеному стані. Громада справедливо була обурена, адже рух старим 70-ти річним мостом обмежено за вагою та габаритами.
САД у Закарпатській області було надано безліч пропозицій та запитів для завершення довгобуду. З причини аварійного стану діючого мосту, зношеності конструкцій та ризиків для життя та здоров’я громадян було введено обмеження проїзду старим мостом. Великоваговий транспорт взагалі втратив можливість для проїзду на цій ділянці дороги Н-09. І ось, нарешті, в межах Програми Президента України «Велике будівництво» відповідно до якої у 2020 році планується завершити ремонтні роботи на дорозі Н-09, було профінансовано роботи з завершення спорудження «Буштинського мосту». Отримані всі дозволи та відповідне фінансування. Вже найближчим часом буде відмонолічена захисна залізобетонна плита, влаштовано гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття. Буде встановлено перильне та бар’єрне огородження, освітлення. Всі ці роботи вже відбуваються. Незабаром громада Закарпаття отримає новий міст разом з оновленою дорогою від міста Мукачево у напрямку міста Рахів.Служба автомобільних робіт у Закарпатській області
До теми
- Від солдата до командира зенітної батареї. Історія медика із Мукачева
- «У перші дні війни ворог мав величезну перевагу, в багато десятків разів…» Історія бійця 128 бригади Кирила
- “Я без своїх дівчат життя не уявляю”: як сім’ї на Закарпатті стають усиновлювачами під час війни
- Грант у 500 000 грн для дружини ветерана: історія успіху підприємиці з Ужгорода
- «Мені 53 роки, я колишній начальник карного розшуку, капітан міліції. У обох моїх очах штучні кришталики, але я пішов у бойову бригаду…» Історія бійця 128-ї бригади
- Рентген для меча: що показали дослідження старовинного експонату в ужгородському замку?
- 10 книжкових подарунків із Закарпаття: чому на них варто зупинити свій вибір
- "Я відкопав цього військовослужбовця і ми продовжили далі бій": історія прикордонника Андрія Яворини
- «Я повернувся в Україну не для того, щоб сидіти в тилу, тому не роздумував». Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- "Я щодня чекаю сина додому": спогади матері мукачівського Захисника
- Як варять бограч у закарпатській 128-ій бригаді
- “Спостерігаємо значне збільшення заяв від вступників” – ректор УжНУ Володимир Смоланка про проміжні результати вступної кампанії 2025
- “Пам’ятайте, що за кожним ветераном чи ветеранкою стоїть унікальний і складний досвід ”, - психологиня Людмила Балецька
- «По нас і «Гради» працювали, і ствольна артилерія, і танки, і вертушки…» Історія бійця 128-ї бригади Дмитра
- Віктор Суліма (Грузин): «Мрію відкрити невеличкий туристичний комплекс десь у мальовничому селі»
- «Відвертість» Михайла Дороговича: відомий фотограф презентував перше видання своїх робіт
- "Найлегше – це керувати дроном, а найважче – розібратися в цих всіх лініях, радіохвилях": історія 19-річної пілотки БПЛА
- Десантник «Шакал» із Вовкового
- Сонячний годинник Ужгорода і його особливий час
- «Більше пів року я прожив у російській окупації, у мене майже вся сім’я в ЗСУ, тому навіть не думаю, щоб «косити» чи піти в СЗЧ…» Історія бійця 128 бригади Вадима
До цієї новини немає коментарів