Спорудження «Буштинського мосту» буде завершено у стислі терміни

Міст має надважливе, навіть стратегічне значення. Необхідність влаштування нового мосту поруч з що існує була обґрунтована інтенсивністю руху на цій вкрай завантаженій ділянці автодороги. Руйнація старого, більш ніж 70-ти річного мосту могла призвести до втрати сполучення на автодорозі Мукачево-Рахів –Рогатин-Львів і відрізати від обласного решти Закарпаття Рахівський і значну частину Тячівського районів.
Ще в далекому 2004 році було розроблено робочий проєкт. А у 2006 році отримані всі висновки та дозволи для початку будівельних робіт. Довжина мосту складає 169,04 метри. Основний проїзд 10,5 метрів і два тротуари по 1,5 метра. Проте, в 2013 році роботи були припинені з причини відсутності фінансування. Довгих сім років вже майже збудована споруда нового мосту перебувала в незавершеному стані. Громада справедливо була обурена, адже рух старим 70-ти річним мостом обмежено за вагою та габаритами.
САД у Закарпатській області було надано безліч пропозицій та запитів для завершення довгобуду. З причини аварійного стану діючого мосту, зношеності конструкцій та ризиків для життя та здоров’я громадян було введено обмеження проїзду старим мостом. Великоваговий транспорт взагалі втратив можливість для проїзду на цій ділянці дороги Н-09. І ось, нарешті, в межах Програми Президента України «Велике будівництво» відповідно до якої у 2020 році планується завершити ремонтні роботи на дорозі Н-09, було профінансовано роботи з завершення спорудження «Буштинського мосту». Отримані всі дозволи та відповідне фінансування. Вже найближчим часом буде відмонолічена захисна залізобетонна плита, влаштовано гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття. Буде встановлено перильне та бар’єрне огородження, освітлення. Всі ці роботи вже відбуваються. Незабаром громада Закарпаття отримає новий міст разом з оновленою дорогою від міста Мукачево у напрямку міста Рахів.Служба автомобільних робіт у Закарпатській області
До теми
- Снайпер "Ярий". Молодший сержант Іван Яров переніс понад 30 операцій, але й далі влучно стріляє
- Чому військові люблять котиків? Олександр Шершун “Мер”
- «Із нашої родини воює шестеро чоловіків…» Історія бійця 128 бригади Руслана
- “Старіння” майстрів та унікальні техніки: як на Закарпатті рятують від забуття традиційні дерев’яні ремесла
- Звільнився з армії – і через місяць повернувся знов: історія військового зі 101 бригади ТрО Закарпаття
- "Я не вважаю це героїчним вчинком": ужгородка Крістіна Петрулич розповіла про нагороду "Герой-рятувальник року"
- Прикордонник «РЕМ». Василь Сідун із Дубрівки посмертно нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеню
- Ветеран із Ужгорода Віктор Суліма: від фронту до крафтового виробництва
- "Я зрозумів, що таке бойові виїзди після того, як нас обстріляв російський танк". Історія бійця 128 бригади Андрія
- «Кожна вагітність для нас — диво»: Ганна Палагусинець про програму лікування непліддя
- “Чудова десятка” закарпатської літератури, або що варто прочитати про наш край?
- Закарпатська академія мистецтв – осередок, де формують агентів культурних змін
- "Коли ти отримав зір повторно, ти дивишся на цей замилений світ інакше": інтерв'ю з ветераном війни Михайлом Філоненком
- Був художником – став військовим. Олег з Ужгорода навіть у війську продовжує творити
- «Та котра би жона пішла в полонину?» Про що говорять біля домашньої ватри вівчарі Хустщини, які зійшли після літування
- «Моїм рідним було б ганьба, якби я став ухилянтом…» Історія бійця 128 бригади Віталія
- Правова підтримка ветеранів: які питання найбільше турбують захисників після війни
- Змінити символи війни на обереги: ужгородський скульптор створює прикраси з гільз
- Вийшло третє доповнене видання "Ужгород відомий та невідомий"
- 94 дні, чотири пари взуття і майже 400 тисяч гривень: історія благодійного походу Артема Єрохіна

До цієї новини немає коментарів