Спорудження «Буштинського мосту» буде завершено у стислі терміни
Міст має надважливе, навіть стратегічне значення. Необхідність влаштування нового мосту поруч з що існує була обґрунтована інтенсивністю руху на цій вкрай завантаженій ділянці автодороги. Руйнація старого, більш ніж 70-ти річного мосту могла призвести до втрати сполучення на автодорозі Мукачево-Рахів –Рогатин-Львів і відрізати від обласного решти Закарпаття Рахівський і значну частину Тячівського районів.
Ще в далекому 2004 році було розроблено робочий проєкт. А у 2006 році отримані всі висновки та дозволи для початку будівельних робіт. Довжина мосту складає 169,04 метри. Основний проїзд 10,5 метрів і два тротуари по 1,5 метра. Проте, в 2013 році роботи були припинені з причини відсутності фінансування. Довгих сім років вже майже збудована споруда нового мосту перебувала в незавершеному стані. Громада справедливо була обурена, адже рух старим 70-ти річним мостом обмежено за вагою та габаритами.
САД у Закарпатській області було надано безліч пропозицій та запитів для завершення довгобуду. З причини аварійного стану діючого мосту, зношеності конструкцій та ризиків для життя та здоров’я громадян було введено обмеження проїзду старим мостом. Великоваговий транспорт взагалі втратив можливість для проїзду на цій ділянці дороги Н-09. І ось, нарешті, в межах Програми Президента України «Велике будівництво» відповідно до якої у 2020 році планується завершити ремонтні роботи на дорозі Н-09, було профінансовано роботи з завершення спорудження «Буштинського мосту». Отримані всі дозволи та відповідне фінансування. Вже найближчим часом буде відмонолічена захисна залізобетонна плита, влаштовано гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття. Буде встановлено перильне та бар’єрне огородження, освітлення. Всі ці роботи вже відбуваються. Незабаром громада Закарпаття отримає новий міст разом з оновленою дорогою від міста Мукачево у напрямку міста Рахів.Служба автомобільних робіт у Закарпатській області
До теми
- «Мені доводилося крити з крупнокаліберного кулемета російські вогневі точки на відстані до 3 кілометрів…» Історія бійця 128-ї бригади Андрія
- «У мене немає страху, навіть коли обстрілює танк, – обтрусив пилюку й працюю далі…» Історія бійця 128-ї бригади Роберта
- «Ми сдайомся, нє стрєляйтє!»: як захисники 128-ї бригади брали окупантів у полон
- Штурмовик Іван Пайда. Герою з Ужгорода назавжди 39
- Цензура часів СРСР, листи з Індійського океану та впізнаваність голосу. Осип Лобода про роботу на радіо на Закарпатті
- Жіночий клуб «Натхненна» – простір, де жінки разом відпочивають і розвиваються
- «Я не поважав би себе, якби не пішов у ЗСУ…» Історія бійця 128-ї бригади Олександра
- Закарпатський клуб стійких медіа: працюємо за будь-яких умов
- «Я знищую ворогів із радістю…» Історія бійця 128-ї бригади
- «За чотири дні наш розрахунок знищив дронами три російські гармати…» Історія Шеви зі 128-ї бригади
- "Це була моя мрія – бути на вершині гір" - Андрій Солдатенко про поїздки для військових у Карпати
- Гуцульський сердак: голка, нитка і щира молитва
- «Мені захотілося зробити щось корисне для своєї країни, тому я тут…» Історія бійця 128-ї бригади
- "Навіть якщо людина повернеться з війни цілою зовні, всередині вона буде сильно поранена" — Ярослав Галас
- «Я розумію, як ефективно нищити дронами ворога – знаю наперед, куди побіжить ворожий піхотинець…» Історія бійця 128-ї бригади
- Закарпатський леквар допомагає збирати на дрони
- «Найбільше на війні хвилює тиша». Закарпатський гвардієць розповів про перший бій, поранення і найбільші хвилювання на фронті
- «Ми супроводжуємо бійців на всіх етапах служби». Гвардійські психологи розповіли про свою роботу
- Двічі поранений прикордонник "Кардинал" готовий боротися до самої перемоги
- «Війна колись закінчиться, мої рідні повернуться в Україну, і я знову піду будувати хмарочоси…» Історія бійця 128-ї бригади
До цієї новини немає коментарів