Смачно, вигідно, ексклюзивно: за що мільйони українців люблять продукцію власних торгових марок «АТБ»

1230 сучасних комфортних супермаркетів «АТБ» сьогодні працюють у 24 областях України. І ця цифра постійно зростає! Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, корпорація щорічно відкриває не менш як сотню нових магазинів, а також модернізує старі. При цьому незмінним лишається те, що на прилавках кожного з магазинів торговельної мережі представлені тільки гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності за чесними демократичними цінами, які у маркетах «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Компанія дозволяє своїм клієнтам, яких уже понад чотири мільйони, заощаджувати значні кошти завдяки роботі з виробниками продукції напряму, а також оптимізації багатьох бізнес-процесів. Чималу роль у цьому відіграють добре знайомі і такі, що вже полюбилися мільйонам українців, власні торгові марки «АТБ»: ТМ «Розумний вибір» (базові товари в найбільш економному сегменті), ТМ «Своя лінія» (українські й імпортні товари з оптимальним співвідношенням ціни та якості) і ТМ «De Luxe F&G Selected» (імпортна преміальна продукція за демократичними цінами).
«Сила будь-якого бренда визначається ступенем довіри споживачів. По-справжньому сильний бренд повинен бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії. Наші СТМ, можна відверто сказати, уже стали «народними» і були прийняті споживачами як «своя» продукція. Вони мають високу впізнаваність, їх пропонують за доступними цінами. Ми завжди маємо зворотний зв`язок від споживача. Жодне звернення не залишається без уваги. Ми також відкриті для звернень щодо нових товарів, удосконалення процесу, продукту або упакування», — розповіла Дар`я Бахматова, керівниця відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортиментів «АТБ-Маркет».
Кожен із клієнтів «АТБ» добре знає, що за якістю продукти та товари власних торгових марок компанії не поступаються аналогам інших брендів, а от коштувати можуть на 30–40% дешевше. Такої економії досягають завдяки тому, що до вартості товару не включені зайві в цьому випадку витрати на послуги посередників, рекламу, розкручування бренда, транспортування, зберігання і т. п. Продукція Private label тепер займає більше чверті (26%) від загального асортименту товарів у магазинах торговельної мережі № 1 в Україні. Представлена вона винятково в «АТБ» і фактично є лицем компанії.
Нагадаємо, що на прилавках кожного із супермаркетів цієї мережі представлено більш ніж 3,5 тисячі найменувань продукції. Свіжість і якість кожного з них гарантовані сертифікатами міжнародного зразка, причому до якості продукції власних торгових марок в «АТБ» висувають максимально суворі вимоги. Особливу увагу приділяють упакуванню. Щоб воно відповідало останнім трендам, ведеться постійна дизайнерська робота з його вдосконалення, змішування текстур, фактур і кольорів. Створюється упакування, яке не тільки ефектно виглядає, привертає увагу завдяки зображенням зірок шоу-бізнесу (Ольга Полякова, DZIDZIO), але й приємне на дотик. Не залишаються без уваги і сучасні тренди. Приміром, на упаковці нового рису ТМ «De Luxe» розміщений QR-код, відсканувавши який можна cкористатися класичним рецептом приготування в домашніх умовах справжнього узбецького плову. Так, маючи навіть мінімальний набір продуктів, будь-яка українка може приємно здивувати свою родину вишуканою стравою.Водночас в «АТБ» певні: не менш важливо, щоб гарне зображення на упакуванні відповідало його наповненню. Цей тонкий баланс ефектності та найвищої якості в «АТБ» вдається успішно тримати вже багато років. І в цьому немає нічого дивного, адже продукцію для ексклюзивного асортименту ВТМ «АТБ» (а це близько тисячі найменувань) виготовляють в основному компанії, що є лідерами у своїх категоріях ринку. Цікаво, що в найближчі плани «АТБ» не входить значне розширення цього асортименту. У середньому за рік він збільшився всього на 1%, однак помітні ротації відбулися в його наповненні – зросла не кількість, а різноманітність. Серед новинок варто зазначити справжній хіт — лінійку заморожених овочевих і фруктових сумішей. Вони представлені ТМ «De Luxe» і ТМ «Своя лінія». Сьогодні на прилавках торговельної мережі «АТБ» присутні тільки ті продукти та товари Private label, які максимально відповідають потребам і запитам українських споживачів і мають оптимальне співвідношення «ціна – якість». Будь-яка позиція з ексклюзивного асортименту ВТМ «АТБ» не тільки приємно дивує якістю та смаком, але й дозволяє заощаджувати сімейні кошти багатьом мільйонам українців.
Вікторія Москаленко
До теми
- 20 людей, які змінюють Закарпаття
- Закарпатець на позивний «Трамп»: «Віддати Донбас? А як дивитися в очі дітям тих, хто там загинув?»
- Педагоги, якими пишається Закарпаття: шлях сертифікації та нові можливості
- Ужгород. Війна за 1000 кілометрів від фронту
- Розумом у Берліні, а серцем в Україні. Як вчителька з Ужгорода опанувала німецьку та вчить дітей у Берліні
- Інновації ужгородських науковців: як мікробіом допомагає діагностувати та попереджати посттравматичні розлади
- Поліцейський, що малює ікони: під час АТО долучився до лав Нацполіції, а в розпал війни відкрив виставку в закарпатському замку Сент-Міклош
- “Вірний завжди”: пам’яті морпіха Владислава Мельника з Луганщини, який знайшов місце останнього спокою на Закарпатті
- У Коритнянах створили осередок Пласту
- В Україні вшановують пам’ять жертв Голодоморів
- Тор та його людина. Історія кінолога Іллі та його чотирилапого «побратима»
- Дрон не лише зброя, а й засіб порятунку: історія бійця Національної гвардії України Романа
- Як у Мукачеві працює перший на Закарпатті крематорій для тварин
- Втрачений Ужгород: палац Штернберґера
- Втрачений Ужгород: палац Штернберґера
- Стрільбище «Вояк»: навіщо цивільним навички стрільби
- На Закарпатті розробляють нову регіональну молодіжну програму
- “Наш дім там, де добре дітям”. Як Закарпаття стало прихистком для родин, що прийняли дітей
- 101 день на позиції – ужгородець Валерій «Шум» більше трьох місяців утримував позиції в зоні відповідальності підрозділу в Донецькій області
- «Спостерігати за ворогом із дрона – це одне, а зустріти віч-на-віч, коли бачиш його зіниці, – зовсім інше…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира

До цієї новини немає коментарів