Смачно, вигідно, ексклюзивно: за що мільйони українців люблять продукцію власних торгових марок «АТБ»

1230 сучасних комфортних супермаркетів «АТБ» сьогодні працюють у 24 областях України. І ця цифра постійно зростає! Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, корпорація щорічно відкриває не менш як сотню нових магазинів, а також модернізує старі. При цьому незмінним лишається те, що на прилавках кожного з магазинів торговельної мережі представлені тільки гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності за чесними демократичними цінами, які у маркетах «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Компанія дозволяє своїм клієнтам, яких уже понад чотири мільйони, заощаджувати значні кошти завдяки роботі з виробниками продукції напряму, а також оптимізації багатьох бізнес-процесів. Чималу роль у цьому відіграють добре знайомі і такі, що вже полюбилися мільйонам українців, власні торгові марки «АТБ»: ТМ «Розумний вибір» (базові товари в найбільш економному сегменті), ТМ «Своя лінія» (українські й імпортні товари з оптимальним співвідношенням ціни та якості) і ТМ «De Luxe F&G Selected» (імпортна преміальна продукція за демократичними цінами).
«Сила будь-якого бренда визначається ступенем довіри споживачів. По-справжньому сильний бренд повинен бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії. Наші СТМ, можна відверто сказати, уже стали «народними» і були прийняті споживачами як «своя» продукція. Вони мають високу впізнаваність, їх пропонують за доступними цінами. Ми завжди маємо зворотний зв`язок від споживача. Жодне звернення не залишається без уваги. Ми також відкриті для звернень щодо нових товарів, удосконалення процесу, продукту або упакування», — розповіла Дар`я Бахматова, керівниця відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортиментів «АТБ-Маркет».
Кожен із клієнтів «АТБ» добре знає, що за якістю продукти та товари власних торгових марок компанії не поступаються аналогам інших брендів, а от коштувати можуть на 30–40% дешевше. Такої економії досягають завдяки тому, що до вартості товару не включені зайві в цьому випадку витрати на послуги посередників, рекламу, розкручування бренда, транспортування, зберігання і т. п. Продукція Private label тепер займає більше чверті (26%) від загального асортименту товарів у магазинах торговельної мережі № 1 в Україні. Представлена вона винятково в «АТБ» і фактично є лицем компанії.
Нагадаємо, що на прилавках кожного із супермаркетів цієї мережі представлено більш ніж 3,5 тисячі найменувань продукції. Свіжість і якість кожного з них гарантовані сертифікатами міжнародного зразка, причому до якості продукції власних торгових марок в «АТБ» висувають максимально суворі вимоги. Особливу увагу приділяють упакуванню. Щоб воно відповідало останнім трендам, ведеться постійна дизайнерська робота з його вдосконалення, змішування текстур, фактур і кольорів. Створюється упакування, яке не тільки ефектно виглядає, привертає увагу завдяки зображенням зірок шоу-бізнесу (Ольга Полякова, DZIDZIO), але й приємне на дотик. Не залишаються без уваги і сучасні тренди. Приміром, на упаковці нового рису ТМ «De Luxe» розміщений QR-код, відсканувавши який можна cкористатися класичним рецептом приготування в домашніх умовах справжнього узбецького плову. Так, маючи навіть мінімальний набір продуктів, будь-яка українка може приємно здивувати свою родину вишуканою стравою.Водночас в «АТБ» певні: не менш важливо, щоб гарне зображення на упакуванні відповідало його наповненню. Цей тонкий баланс ефектності та найвищої якості в «АТБ» вдається успішно тримати вже багато років. І в цьому немає нічого дивного, адже продукцію для ексклюзивного асортименту ВТМ «АТБ» (а це близько тисячі найменувань) виготовляють в основному компанії, що є лідерами у своїх категоріях ринку. Цікаво, що в найближчі плани «АТБ» не входить значне розширення цього асортименту. У середньому за рік він збільшився всього на 1%, однак помітні ротації відбулися в його наповненні – зросла не кількість, а різноманітність. Серед новинок варто зазначити справжній хіт — лінійку заморожених овочевих і фруктових сумішей. Вони представлені ТМ «De Luxe» і ТМ «Своя лінія». Сьогодні на прилавках торговельної мережі «АТБ» присутні тільки ті продукти та товари Private label, які максимально відповідають потребам і запитам українських споживачів і мають оптимальне співвідношення «ціна – якість». Будь-яка позиція з ексклюзивного асортименту ВТМ «АТБ» не тільки приємно дивує якістю та смаком, але й дозволяє заощаджувати сімейні кошти багатьом мільйонам українців.
Вікторія Москаленко
До теми
- «Кожна вагітність для нас — диво»: Ганна Палагусинець про програму лікування непліддя
- “Чудова десятка” закарпатської літератури, або що варто прочитати про наш край?
- Закарпатська академія мистецтв – осередок, де формують агентів культурних змін
- "Коли ти отримав зір повторно, ти дивишся на цей замилений світ інакше": інтерв'ю з ветераном війни Михайлом Філоненком
- Був художником – став військовим. Олег з Ужгорода навіть у війську продовжує творити
- «Та котра би жона пішла в полонину?» Про що говорять біля домашньої ватри вівчарі Хустщини, які зійшли після літування
- «Моїм рідним було б ганьба, якби я став ухилянтом…» Історія бійця 128 бригади Віталія
- Правова підтримка ветеранів: які питання найбільше турбують захисників після війни
- Змінити символи війни на обереги: ужгородський скульптор створює прикраси з гільз
- Вийшло третє доповнене видання "Ужгород відомий та невідомий"
- 94 дні, чотири пари взуття і майже 400 тисяч гривень: історія благодійного походу Артема Єрохіна
- "Усе накопичується – втома, загиблі товариші... Але про СЗЧ навіть не думаю". Історія бійця, який відвойовував Херсонщину
- 10 фактів про Закарпатський народний хор, які ви могли не знати
- «Наші рідні вірять, що ми повернемося з війни, тому моя головна місія – максимально зберегти людей…» Історія бійця 128 бригади Андрія
- Вечір в Ужгороді зі шпигунами та секретами
- Доторкнутися до грона і полюбити своє. На Закарпатті для майбутніх виноробів та туристів влаштували відкритий збір винограду
- Снайпер «Ярий». Молодший сержант Іван Яров переніс понад 30 операцій, але й далі влучно стріляє
- «Не люблю хвалитися, як знищую ворога, мені важливіше рятувати товаришів…» Історія бійця 128 бригади Василя
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у вересні 1925-го
- Мукачівський прихисток: як митець відроджує творчість у будинку Ерделі
До цієї новини немає коментарів