ДФС Закарпаття про письмові звернення краян у 2017 році

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю та інші питання, що належать до компетенції ДФС.
Також у 2017-му до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 11 анонімних звернень, 18 повторних та 6 колективних звернень від 30 громадян. Протягом 2016 року кількість таких звернень становила: 19 анонімних звернень, 2 повторних звернення та 6 колективних від 53 громадян.
Фахівці органів ДФС звертають увагу, що громадяни мають право звернутися до Головного управління ДФС у Закарпатській області із пропозиціями (зауваженнями), скаргами, заявами (клопотаннями) щодо реалізації своїх прав та законних інтересів, відповідно звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином).
Обов’язково у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство визначаються анонімними і не підлягають розгляду.
Термін розгляду і вирішення звернення не перевищує одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, термін вирішення питань, порушених у зверненні, продовжується до 45 днів.
Порядок подання та розгляд звернень громадян до Головного управління ДФС у Закарпатській області відповідає Закону України № 393/96-ВР від 02.10.1996 року «Про звернення громадян».
Джерело: ДФС у Закарпатській області
До теми
- Раз на рік – для всіх: в Ужгороді відбувся щорічний День відкритих дверей у резиденції єпископів
- Ужгород відзначає 1132 річницю з часу першої писемної згадки: цікаві факти про місто
- В Ужгороді ветерани, родини військових та переселенці можуть отримати безоплатні юридичні консультації
- У серпні в Ужгороді народилося 222 немовлят - 103 дівчинки та 119 хлопчиків
- З історії ужгородської школи ім. Масарика: в Ужгороді видрукувані унікальні видання
- Ужгород долучився до всеукраїнської акції «Дзеркало Незалежності»
- Найбільш інстаграмні місця в Ужгороді
- 48 перших класів: в Ужгороді триває підготовка до початку навчання
- Кількість першокласників в Ужгороді зменшилася
- Central Park від SENSAR Development: новий погляд на життя у великому місті
- INCLUSIVE-ED4ALL: освіта для всіх і кожного у сільських громадах України та Румунії
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у червні 1925-го? (ФОТО)
- 108 хлопчиків та 80 дівчаток, серед яких 4 двійні, народилися в червні в Ужгороді
- Майже 200 тисяч експонатів у понад 40 експозиційних залах у фондах обласного краєзнавчого музею
- В Ужгороді водій автобуса веде блог про свою роботу
- «Гладіатори» в ужгородському замку запрошують постріляти з лука
- Ужгородські школярі – серед найкращих на Всеукраїнському заході «Швидше, вище, сильніше – разом!»
- В Ужгородському скансені створять 3D моделі народного вбрання з різних регіонів Закарпаття
- Ужгородська школа мистецтв завершила 70-й, ювілейний, навчальний рік
- «Файна вишиванка»: в Ужгороді оригінально вітали з Днем вишиванки
До цієї новини немає коментарів