ДФС Закарпаття про письмові звернення краян у 2017 році

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю та інші питання, що належать до компетенції ДФС.
Також у 2017-му до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 11 анонімних звернень, 18 повторних та 6 колективних звернень від 30 громадян. Протягом 2016 року кількість таких звернень становила: 19 анонімних звернень, 2 повторних звернення та 6 колективних від 53 громадян.
Фахівці органів ДФС звертають увагу, що громадяни мають право звернутися до Головного управління ДФС у Закарпатській області із пропозиціями (зауваженнями), скаргами, заявами (клопотаннями) щодо реалізації своїх прав та законних інтересів, відповідно звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином).
Обов’язково у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство визначаються анонімними і не підлягають розгляду.
Термін розгляду і вирішення звернення не перевищує одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, термін вирішення питань, порушених у зверненні, продовжується до 45 днів.
Порядок подання та розгляд звернень громадян до Головного управління ДФС у Закарпатській області відповідає Закону України № 393/96-ВР від 02.10.1996 року «Про звернення громадян».
Джерело: ДФС у Закарпатській області
До теми
- 108 хлопчиків та 80 дівчаток, серед яких 4 двійні, народилися в червні в Ужгороді
- Майже 200 тисяч експонатів у понад 40 експозиційних залах у фондах обласного краєзнавчого музею
- В Ужгороді водій автобуса веде блог про свою роботу
- «Гладіатори» в ужгородському замку запрошують постріляти з лука
- Ужгородські школярі – серед найкращих на Всеукраїнському заході «Швидше, вище, сильніше – разом!»
- В Ужгородському скансені створять 3D моделі народного вбрання з різних регіонів Закарпаття
- Ужгородська школа мистецтв завершила 70-й, ювілейний, навчальний рік
- «Файна вишиванка»: в Ужгороді оригінально вітали з Днем вишиванки
- Втрачений Ужгород: про що писали газети сто років тому, у квітні 1925-го?
- 178 немовлят народилося у квітні у Клінічному перинатальному центрі в Ужгороді
- Весна в Ужгороді змінює фарби — сакури вже відцвіли, але краса не зникає
- Де знайти гліцинії в Ужгороді?
- В Ужгородському замку відбудеться бал, збиратимуть гроші для важкохворого Олежика Ригана
- На виставці іконопису говорили про створення музею ікон Закарпаття
- Не сакурами єдиними: в Ужгороді розквітли тисячі різнобарвних тюльпанів
- Ужгородський батальйон ТрО терміново шукає операторів БПЛА та спеціалістів з РЕБ
- Рожева весна на тарілці: в Ужгороді створили сакура-меню зі справжніми квітами
- «Світ писанки» в Ужгороді: передчуття Великодня та підтримка захисників
- В Ужгороді фіксують зростання випадків захворювання на кір – медики закликають вакцинуватися
- В Ужгороді влаштували перформанс із тисячею паперових журавлів
До цієї новини немає коментарів