Windrose готова літати за маршрутом «Київ – Ужгород», але є нюанси

Як вдалося дізнатися Varosh, є реальна можливість, що вже до кінця цього року саме ця компанія – «Роза Вітрів» (WINDROSE airlines) – почне здійснювати регулярні рейси між Закарпаттям та Києвом.
Попередній формат – це 2 рейси на тиждень пасажирськими двомоторними турбогвинтовими літаками франко-італійського концерну ATR (фран. Avions de Transport R?gional), місткістю 40-72 пасажирські місця. Перемовини наразі ведуться на різних рівнях, зокрема із залученням як Міністерства інфраструктури, так і Закарпатської ОДА, і активізувалися вони з огляду на те, що вже наприкінці вересня, а саме 25 вересня, під час візиту президента Володимира Зеленського до Братислави має бути підписана нова угода між Словаччиною та Україною (термін дії попередньої 10-річної угоди вийшов у 2016-ому).
Ця угода дасть можливість сідати та злітати літакам в/з аеропорту «Ужгород» не тільки за візуальними ознаками, а й інструментально, тобто «Украерорух» зможе супроводжувати літаки при злеті та посадці повітряним простором Словаччини.
Детальніше про цю специфіку роботи аеропорту «Ужгород» ви можете прочитати в матеріалі Ізольовані в центрі Європи: як подолати інфраструктурну відсталість Закарпаття
Окремо наголосимо: станом на зараз міжнародний аеропорт «Ужгород» працює і може приймати літаки, які злітаючи та приземляючись мають перетинати повітряний простір Словаччини, і з цим проблем нема і не було. Нова угода має дати можливість українській стороні супроводжувати літаки, які злітають чи сідають в Ужгороді, за допомогою технічних засобів. На даним момент усі літаки, які сідають чи злітають з ужгородського летовища, роблять це за візуальними ознаками, тобто пілоти керують бортом самостійно.
Окрім бажання чи його відсутності в компанії-перевізника, а також специфіки летовища в Ужгороді, яке може приймати лише обмежений перелік літаків через обмеженість злітної смуги, є ще один, можливо, наразі вирішальний момент – це збитковість авіарейсу «Київ – Ужгород».
Відтак, умовою від усіх авіакомпаній, які зацікавилися та можуть здійснювати рейси до та з Ужгорода, є гарантування незбитковості рейсів, а це передбачає чи то механізм дотацій з бюджету, що вже здійснювала Закарпатська обласна рада для компанії «Мотор Січ», чи інші механізми бронювання наперед певної кількості квитків, що гарантує незбитковість рейсу.
На офіційному сайті компанії «Роза Вітрів» (WINDROSE airlines) значаться як частина парку 2 літака ATR 72-600 на 72 пасажири. Водночас, 2 тижні тому компанія звітувала в медіа, що отримала свій 4-й літак ATR 72.
Українська авіакомпанія Windrose наразі літає в Україні з Києва у напрямках Львова, Миколаєва, Харкова, Одеси, Дніпра, Запоріжжя, Івано-Франківська. До прикладу, з Києва до Львова квиток на вересень-жовтень коливається від 800 до 2000 грн залежно від дня та напрямку, і це щоденні рейси. Поки не відомо, якою може бути ціна та графік рейсів за маршрутом Київ – Ужгород.
Нагадаємо, що протягом 2019-го року було відновлено регулярне авіасполучення між Києвом та Ужгородом: компанія Мотор Січ запустила ці рейси спершу з пересадкою у Львові, а тоді прямі 3 рази на тиждень, але це стало можливим завдяки компенсації з обласного бюджету. Літали 46-річні АН-24 місткістю 48-52 пасажири, а ціна квитка була понад 2000 грн. У липні 2020 року стало відомо, що рішенням Антимонопольного комітету було заблоковано дотаційні виплати Закарпатської облради компанії Мотор Січ на суму 9 мільйонів гривень.
Varosh Фото: з офіційної сторінки Windrose
До теми
- «Ми всі тут для того, щоб наші діти не воювали…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- Штурмовик із Руських Комарівців. Сержант Тарас Гурніш посмертно нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеню
- Частинка Луганщини у Сваляві. Підтримати своїх і знайти можливості для інших
- Герої без зброї: психологиня ДСНС Закарпаття Каріна Фаньо про світло у темряві, важливість професії і силу бути поруч
- «Коли почалася повномасштабка, мені було 55. Але я пояснив своїм рідним, що на порозі рідної хати не зможу їх захистити, і пішов у ЗСУ…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- Таємниця Клари Буткаї: камінь в Ужгородському замку зберігає зворушливу історію XVII століття
- Рятувальник Олександр Брайловський про те, як не зламатися там, де світ валиться під ногами
- “Мрію, що колись повернуся додому – в український Маріуполь”: перша повернута з окупації дівчинка Кіра Обединська в Ужгороді
- «Ворожий дрон вдарив у задню частину САУ, але вибухівка відлетіла вбік і не здетонувала – ось, що значить бойова удача!..» Історія бійця 128 бригади «Маестро»
- Військова Наталія Зотова: "Коли ТЦК перевищує повноваження це треба розслідувати. Але, якщо жінки перекинули машину ТЦК, на це треба теж реагувати відповідно"
- Замки Закарпаття – в новій експозиції обласного краєзнавчого музею
- "Мені на позиції не потрібен такий, що не боїться. І боягуз не потрібен". Щоденник піхотинця, родичі якого служать в армії РФ
- Христина Керита: «Життя у мене видалося складним, але я не нарікаю»
- «Після того, як ми «прокосили» ворожу посадку «Шилкою», наші штурмовики зайшли туди майже без опору…» Історія бійця 128-ї бригади
- Наталя Зотова, репортерка, волонтерка, чиновниця, військова: "Два місяці на стабілізаційному пункті - найпотужніше, що сталося зі мною в житті"
- АТО, “Азов”, 11,5 місяців полону і повернення на службу. Історія бойової медикині, ужгородки Галини Зайцевої
- Реставрував найстаріший орган України: як закарпатець Шандор Шрайнер понад 15 років обслуговує музичні інструменти
- «Смак Ужгорода»: кулінарні картки з рецептами страв, які зможе приготувати кожен
- У Ставного є план. І не один. Як жити під час війни у селі і бачити перспективи
- «Я цілу ніч пробув у окопі з двома росіянами, котрі взяли мене в полон. Але вранці вийшов звідти до своїх, а вони залишилися назавжди…» Історія бійця 128-ї бригади
До цієї новини немає коментарів